O poză de-a mea, de tinereţe…

Eu, Nono

De când eram scriitor. Se vede, că am multe creioane în jur. Genul de fotografie pe care o poţi arăta urmaşilor. Fără să te ruşinezi.

13 gânduri despre „O poză de-a mea, de tinereţe…

  1. Eu nu am avut niciodata atat de multe creioane … poate de asta nu am ajuns scriitoare … sau poate pur si simplu nu am talent … arati super in fotografie 🙂

    • Domnule Vania, eu port ochelari de când m-am născut. Şi fular. Cunoaşteţi scriitori cu fular?
      Fularul meu, în carouri, din stofă englezească, mă face mai scriitor sau mai puţin scriitor?
      Dumneavoastră purtaţi barbă. Şi ăsta e un semn de scriitor. Eu n-am cum să-mi las barbă, fiindcă… nu ştiu cum să vă zic, dar sunt tot numai barbă! Cu excepţia tălpilor…

      • Oh, păcat, domnule Vania! Sub fular poţi ascunde o mulţime de gânduri pe care celalţi nu trebuie să le cunoască.
        Eu îl ţin aşa, boem, azvârlit pe spate. Îmi mai ascunde cocoaşa. 🙂

  2. Supe, multe creioane şi, surprinzător, ascuţite!:)
    Dragul meu Nono, te previn să fii foarte atent cu cei care folosesc cuvintele pentru a te gâdila, zăpăci, năuci sau să te atragă în polemică, sau mai rău, în politică.
    Trebuie să-i verifici şi la fular, şi la barbă, chiar dacă le creşte în tălpi.
    Vezi că domnul Vania face politică. Este şeful de campanie electorală al Nataşei!:)

    • Baghi, ar fi minunat dacă s-ar alege Nataşa! Ne-am băga şi noi consilieri. Cât ai zice „peşte” (sunt sigur că-ţi place), am schimba lumea.
      Şi oamenii ar fi fericiţi, şi nici măcar n-ar şti cui să mulţumească.

      • Miauuu… ți-ai propus să nu faci politică.
        Dar, consider că n-ai greșit, Natașa e de-a noastră.

      • Da. Şi mie îmi place fata asta, Nataşa!…
        Noi am alege-o oricând, dar ştii cum e: nu noi le alegem pe ele, ci ele pe noi. 🙂

Lasă un răspuns

