Ursa Mare şi Ursa Mică

Mi-am aruncat un ochi în vechiul album de poze al Dactilografei. Şi uite ce-am găsit:

Strămoşii mei!…

6 gânduri despre „Ursa Mare şi Ursa Mică

    • Bine ai venit pe blogul meu, Gina!
      Eu sunt mândru de ai mei. Încearcă să contacteze populaţia umană prin orice mijloace. 🙂

  1. Nu, draga mea!… Alea sunt maşinile oamenilor care s-au oprit să-i salute, să le arunce o roşie, o banană, o prăjiturică… 🙂

  2. Pe vremuri, erau uriaşi! Apoi, câlţii, ochelarii şi fularul le-au redus dimensiunile…

    A terminat cartea şi Ana, poate pune ceva pe blog, că n-a mai postat de luni bune…

    • Domnule Vania, sunt supărat foc! Dactilografa zice că mai bine să-mi caut strămoşii pe la fabricile de fire şi fibre sintetice.
      Aşa că vă imaginaţi cât de fericit am fost că aţi postat explicaţia ştiinţifică a evoluţiei mele. Am cu ce să-i dau Dactilografei peste nas.
      Acuşi apare, şi îmi dă interzis la calculator…

Lasă un răspuns

