M-am întros… sunt praf!

9 gânduri despre „M-am întros… sunt praf!

  1. Salut Bejaliule!
    Cred ca ai vrut sa spui: „M-am intors…sunt PLIN de praf pentru ca dacti m-a pus … la pastrat, intre romanele „Sai-Fai” de unde am sarit fericit ca ma va scoate si pe mine-n lume (in sacosa, precum stiti) si, de la inaltimea raftului, mi-am scrantit caltii din piciorusle-mi firave si descusute”.

    Hai, fii si tu sincer, macar odata-n viata ta de ursulet politist.
    Si mai zi-ne de ce te-a neglijat dacti pentru atata amar de vreme.

    De dorul tau pentru noi nu ma-ndoiesc; dacti insa imi da de gandit; cred ca ea e capul rautatilor care ti se intampla tie;)

    • Şi eu vă salut! Cu mare bucurie, domnule NV!
      Am văzut tot felul de lucruri. N-am stat în sacoşă. Am stat în maşină. Nu e voie cu animale în hotel!

      • Iar o acoperi pe dacti, dar nu poti sa-mi eplici de ce esti „praf” sau prafuit; ocolesti raspunsul.
        Ia sa-mi zici repede ce-ai vazut din masina daca tot te lauzi.

  2. Pingback: Nono – Renata Carageani « In jurul Kadiei

Lasă un răspuns

