Ce mai umblă pe cer

Prietenului meu, NV

2 gânduri despre „Ce mai umblă pe cer

  1. Astia par sa fie catei de zapada pe undeva pe la vreun pol. Nu de lei sau xe euro ci de ala de capatul pamantului, destinsule.
    Deci in caltisorii tai predomina animalutele in loc de criminali fiorosi si urmarii palpitante.
    Sper sa vad si ceva actiune in norio.urmatori.

  2. Distinsule Nono,

    Dupa cum vezi, citind ori incercand sa descifrezi cele mazgalite de mine pe sticla, am nevoi imperioasa de o dactilografa!
    Te invidiez pentru ca tu ai una care nu mananca litere si nici nu le tasteaza gresit.
    Of, norocosule!
    Ma intreb ce-ar fi fost daca tu ar fi trebuit si sa tasezi singurel, cu labutele tale …
    Pentru ca eu, mai ales cand iti raspund de pe telefon, nu sunt in stare sa scriu lizibil; aproape ca nu sunt in stare sa descifrez ce-am vrut sa-ti transmit….
    Se pare ca degetele mele sunt tot ca niste labute de ursulet.
    Pana si ideile (cand le am) imi vin in cap …ca niste calti:))

    Om fi rude?

Lasă un răspuns

