Lista lui Nono

Că stau pe tuşă nu e chiar o nenorocire.
Stau, la adăpostul unei pălării de pai făcute în China, care a costat cât două pachete de ţigări şi a avut două sezoane: unul de glorie, în care a fost iubită şi împodobită cu panglici, flori şi alte accesorii –  Dacti a purtat-o o vară întreagă, şi unul de declin, în care Dacti a abandonat-o,  douăzeci la sută pe capul meu şi restul pe un bol de sticlă cu mărgele inutile.

Mă gândesc să întocmim o listă a lucrurilor utile pe viaţă. Adică de ce nu ne-am  putea lipsi niciodată. Eu nu m-aş putea lipsi de povestea mea. Dacti nu s-ar putea lipsi de ţigări.
Voi de ce nu v-aţi putea lipsi?

Fireşte, e o leapşă moale, dacă vreţi s-o preluaţi – bine, dacă nu, scrieţi despre ce vă place vouă, pe blogurile voastre.

 

24 de gânduri despre „Lista lui Nono

  1. Ar fi cateva de pus pe lista.
    Printre primele is o sursa de apa si o coaja de sapun.
    Calculatoru’, cu gara sau cu nono ar fi pe lista numa’ daca n-as fi pe vreo lista cu sinistrati si daca mi-ar mai ramane ceva din simtu’ umorului.
    In cazu-n care am avut vreodata:))

    • Domnule NeVe,
      Eu nu cred că s-a inventat acea APĂ şi acel SĂPUN care să spele lumea de prejudecăţi şi de prostie. Prietenii mei, câini şi pisici, şi oameni, uneori, printre care am trăit o bună bucată de vreme, n-aveau mania curăţeniei. Aveau alte manii: a persecuţiei, a orgoliului, a binelui sigur, a aventurii…Nu! Chiar nu-mi vine să cred că o coajă de săpun spală fricile celor vii!

      • Nici nu stiu ce sa-ti scriu, Nono draga…Nu-mi vine in minte decat mania dactilografei.
        O fi manie sau o fi lipsa de raspundere?
        Nu pe blog, natafletule, ci in fata ei, insesi si-a bojocilor personali, aia innegriti de pacura si cocliti de nicotina imputita:((
        Crede-ma, si eu am fost „maniac” pana acu’ vreo doua’j de ani.
        Moartea din tigarile arse-n bojocii mei ar fi fost azi batuta-n piatra ori crestata-n lemn, pe crucea-mi de capatai, da’, uite ca nu m-am dat batut si acu-ti tin tie lectii de tigaritura.
        Deh, Nono, dragule, fistecare-i cu crucea lui:))
        Ca sa vezi ce de ti-uri:))

    • Domnule Vania,
      grupuri de cercetători din lumea întreagă spun, pe baza regulii de trei simplă, că ţigările sunt aducătoare de moarte. Sigur, ele nu cercetează cum vine moartea din senin fără ţigări, dar sunt atât de acreditate ştiinţific, încât nimeni nu le pune la îndoială spusele.

  2. Nu m-aş putea lipsi de mine, cea preamultă. La nicio bucăţică n-aş renunţa! Mă rog, probabil că cercetătorii ar zice că…
    Eu le voi pune la îndoială spusele. 😉

    • Pana acu’ va admiram … ascuns de dupa visini, azi insa pot sa ies de dupa ei si sa va felicit pentru atitudinea dumneavoastra de incredere in sine; superba postare!
      Si fara de replica;)

      • 🙂
        Las un zâmbet(singur în rând), căci complimentele nu le iei cu tine, le laşi încasate… Şi apoi, firesc, vine întotdeauna zâmbetul, după încasare.

    • Bine faci! Cercetătorii spun întotdeauna două feluri de lucruri: unele pe care noi le ştiam de mult şi unele pe care nu le ştiam, dar care nu ne folosesc la nimic acum, că le ştim. 🙂

      • Draga Nono,

        Graiesti ca din carte. Nu stiu din care dar imi suna tare bine …gramatical.

        Uite, acu-mi vine-n in minte gandu’ cum ca mie nu-mi foloseste la nimic faptu’ ca niste cercetatori au descoperit comori pe fundul oceanelor; stiu de ele dar e inutil cata vreme eu n-ajung la ele.
        Sau daca as ajunge sa le pot avea pe d’a moca, la ce bun s-o fac, daca nu le vreau?
        Alte alea de-ale cercetatorilor le folosesc cu mare drag. Uite, de exemplu: testatura asta sau masina cu care ma dau de colo pana dincolo fara sa depind de nimeni.
        Adica sunt selectiv si incapatanat pen’ca as putea sa scriu cu pana sau sa merg cu calu’ sau cu pasu’.
        De pacura din tigari n-am avut nevoie de cercetatori; vedeam cu ochii mei care n-aveau nevoie de dipotrii cam ce scuipam din bojoci dupa ce pufaiam tutun cu nasat:))
        BTW, tu cand te-apuci de fumat?
        Preferi lulea or …narghilea?

  3. Nono,
    Abia acu mi-a picat fisa…
    Tu cred ca vrei s-o vezi pe dacti lasandu-se de fumat, asa e, hotomanule?
    Hai ca te ajutam noi. Pana si unchiul Vania (lasa-ma sa-i zic asa, chit ca o fi mai tanar decat mine) cred ca ne va da o mana de ajutor ca nu vad nicio cinste in a te lauda ca ca iti sunt dragi tigarile…
    Eu consider ca te desconsideri cu buna stiinta in fata celor carora te prezinti ca doar…

    – La ce-ti ajuta sa te lauzi ca iti miroase respiratia a mahorca?
    – Sau ca iti sunt degetele maronii?
    – Sau ca lenjeria ta intima miroase a tutun in loc sa miroasa a levantica?

    Aoleu, Nono, unde traiesc oamenii astia, in pesteri sau in farmacii?

    PS
    Pe aia cu prejudecatile si prostia contra sapunului si a apei,…las-o jos ca macane.
    Apuca-te de-un manual de farmacologie daca nu-ti sunt pe plac animalele facute sapun;)

    • Domnule NeVe,
      Nu mă pricep să fac campanii antifumat. Cred, totuşi, că lenjeria intimă (sper că ne referim la chiloţi!), dacă apucă să miroasă urât, nici nu mai contează a ce. Situaţie valabilă şi pentru respiraţie.
      Vă imaginaţi că-i ştiu degetele lui Dacti pe dinafară. Cu excepţia unei mici gâlme pe mijlociul mâinii drepte, de la scris teme în copilărie, alte defecte nu prezintă.

      • Nono, dragule, vad ca ne intelegem greu…Ti-e gandul la chiloti de parca astia ar fi mai aproape de gura cu care pufaie dacti.
        Lasa-i, Dumnezeului, jos, gandeste-te la sutien, ala e mai aproape de buze, de gat…Adica de locurile alea explorate intai si-ntai nsi unde ti s-ascut mirosurile si alte alea….
        Sau… tu crezi ca dacti are talente dintr-astea?

  4. Pingback: MFC 39 « Ioan Usca

  5. @Almanahe,
    Doamna,
    Incasati cu o modestie de invidiat si care-i greu de gasit; tocmai de aceea meritati respect.
    Si zambete de admiratie. Am sa ma conformez: tot pe un rand.
    🙂

  6. Domnule NeVe,
    Sunt numai două posibilităţi: ori vă râdeţi de mine, ori mă luaţi peste picior. Când are un moment liber Dacti, o s-o rog să-mi explice despre ce vorbiţi.

  7. Salut, Neveule! Sunt Dacti. Ştiu că ai fost un apărător fidel al lui NONO, atunci când un personaj de sex feminin ( cred că se numeşte personjă), a ţipat, la sfatul prietenilor ei dintr-o editură falimentară, că NONO a plagiat în cartea sa un roman sferto-ponografic.Regret că nu ai citit istorisirea de 160 de pagini – cartea lui NONO: ai fi aflat că el s-a născut într-o mansardă, din trăsăturile nervoase de creion ale unui grafician căruia i s-a cerut să proiecteze repede un ursuleţ pentru fabrica de jucării. Mai departe, la întruparea lui, au contribuit câteva croitorese. Cineva care a fost creat în felul ăsta este străin de orice aluzii, trimiteri, conotaţii referitoare la sex. N-aş vrea să te sperii, dar NONO m-a întrebat ce e ăla sutien. Am trecut prin originea franceză a cuvântului, moment în care Nono şi-a amintit de prietenele lui, pisicile Abjecte, pe motiv de Franţa. Restul, detalii anatomice diferenţiate pe sexe plus alte lămuriri, nu l-au mai interesat.Te rog, prieteneşte, să nu condimentezi dialogul tău cu NONO cu chiloţi, sutiene, suspensoare, vibratoare şi alte elemente de gen, fiindcă e un tip curios, pune întrebări ca un copil de 4 ani, şi n-am de gând să-mi pierd timpul cu explicaţii care l-ar putea transforma într-un ins asemenea nouă.

  8. Domnu Bill gate m-a vaduvit de-un comentariu pentru tine, draga Nono.
    Erau si niste vorbe pentru dacti dar mai putine ca doar e blogul tau, nu al ei.
    Tu ai pomenit de chiloti si de igiena aferenta cand eu venisem doar cu o denumire generala.
    Daca tu ai semanat chilotei pe blog atunci a trebuit sa aduni si sutiene asa ca suntem kit.

    Nu ma(!) rad de tine si nici peste picior nu te iau pentru ca …nu-mi da mana s-o fac.
    Roag-o pe dacti, (asa, in particular, nu in public) sa te educe in toate stiintele, nu numai cele ale fumatului pentru ca nestiinta in sexologie poate duce la dezastre.
    Abia atunci ajungi sa te transformi intr-un ins…asemenea unora dintre noi.
    Ma refer la noi, astia astia care n-am avut parte de educatie sexuala si carora, cei mai multi dintre parinti ne-au zis multa vreme ca doar barza e de vina ca suntem pe-aici.
    La patru anisori ai tai ar trebui sa nu te opresti cu intrebarile.
    Si sa-ti mai spun ceva:
    Sa stii ca te cred pe cuvant.

    • Se întâmplă ceva ciudat care devine banal prin permanenţă: dacă cineva o ceartă pe Dacti, indiferent ce diferent aş fi avut eu vreodată cu ea, o apăr. Cu preţul ochelarilor, al fularului, al tuturor câlţilor mei. Aşa că, domnule NeVe…

  9. Pingback: Dragii mei frati romani, invatati sa va aparati demnitatea si votul « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

