Bătrân şi liniştit

Azi, şapte octombrie, mă simt bucuros. Nu ştiu de ce. Poate fiindcă mi-am vârât nasul în mailurile lui Dacti cât a lipsit de-acasă… Poate fiindcă a trecut pe-aici un anume Paul, care are nişte poze grozave cu trenuri în gări şi pisici…
Poate fiindcă am găsit, în cele din urmă, unul dintre cântecele mele preferate, şi am de gând să i-l arăt lui Dacti, să văd dacă-i place.
E un cântec simplu, din 1937. Dacă-l asculţi de două ori, te simţi puţin bătrân, dar foarte liniştit.

Voi ce cântec ascultaţi, ca să vă simţiţi în apele voastre?

16 gânduri despre „Bătrân şi liniştit

  1. Nono, observ ca ti-s-a dereglat ceasul, merge mai iute cu vreo doua-trei zile decat ala de la englezi:)
    La mine-i 7 octombrie 2012….

    Nu stii niciun ceasornicar ca sa-l repare?
    Ia-te dupa data de pe ziare, alea de obicei apar cu data la zi;)


    Sau e vorba de vreo poveste futuristica si eu nu pricep?
    Stii, eu sunt mai greu de cap, explica-mi te rog

  2. Nono,
    Siu, sunt plictisitor cu comentariile cata vreme nu raspunzi cand iti scriu de parca totul ar depinde de dacti iar personalitatea ta e calcata in picioare….
    Vreau sa-i transmit un mesaj lui Baghi, pot s-o fac aici pen’ca la el nu am acces?
    Zi-mi ca sa stiu pana nu ma baneaza Dacti.

      • Multam, Nono.
        Sa stii ca nu pot fi rautatcios cu Baghi, rautatile mele sunt rezervate si impartite numai celor care le cer. Asa cred eu, poate gresesc, poate nu….

        Baghi,
        Dacti si cu mine NU ne intepm.
        Este vortba doar de o fractura in lantul comunicarii dintre noi. Ambii credem ca detinem radacilnile adevarului absolut.
        Eu cedez cand si cand dar Dacti intoarce capul intr-alta parte si-si astupa ochii si urechile dand de inteles ca i s-a terminat dialogul cu mine.
        Re4pet, n-am sa cersesc nimic dar vreau argumente la fel de rationale prtecum pretinde ca le are in …cazul Narcisei, „de par egzample”. Hm, sper sa nu vad si alta parodie despre acel domn Noni, bietul de el…
        Inteleg, Domnia Sa Dacti nu are vreme ….pentru unii precum is io, cu antecedente de rautate dar asta nu inseamna ca trebuie sa lase lucrurile incalcite masi ales dumneaei, o fiinta atat logica si discernamant de nezdruncinat.
        Baghi, te rog sa-mi scrii daca in randurile mele de mai sus am fost rau (si) cu tine. Ia adresa mea de la bunul si delicatul ursulet, Nono.
        Nu ma cruta, am pielea groasa;)

      • Domnule Rădescu,
        Dacă vă simţiţi ca Wilson, atunci sunteţi un mare supravieţuitor al lumii acesteia.
        S-o luăm încet! Wilson a fost SFÂŞIAT şi a redevenit el însuşi, cu puţină căldură solară şi răbdare. Colonelul Întâmplare, câinele orb, l-a oprit lângă el ca pe o ultimă speranţă. Ce şanse are un orb să-şi recapete vederea? Aproape niciuna. Afară de cazul în care îl păstrează pe Wilson lângă el. Câtă vreme vă simţiţi Wilson, e de bine! 🙂

  3. Nono, bat iar campii in loc sa raspund la intrebare.
    Cand il ascult pe Seicaru cu melodia asta:

    ….Ma simt in apele mele. Si parc’as fi inc’odata de douaj’ de ani.
    Si cu gust de sare pe buze.

    • Cred că marea e cea mai frumoasă fiinţă. Pe mine Dacti nu m-a dus niciodată la ea. Am fost, cândva, demult, cu prietenul meu şi cu Asta în Deltă. Lui Dacti nu-i place marea. Lui Asta îi plăcea.

  4. Mie, drept să-ţi spun, îmi place ciripitul pasărelelor, iar lui Ifim îi place orice muzică, numai să se deosebească de zgomot. Am ascultat cântecul tău preferat şi într-adevăr, m-a liniştit, dar nu m-a făcut să mă simt mai bătrân. Asta poate pentru că trebuie să-i răspund lui Neveu, că aşa-i politicos, nu? 🙂

  5. Răspuns adresat lui Neveu:
    Am o problemă chiar de la început. Nu ştiu cui mă adresez. Eu sunt Baghi, pe prietenul meu, chiar dacă e din câlţi şi pluş, îl cheamă Nono, Dacti ştim cine e, toţi avem un nume.
    Numai tu eşti mai cu moţ, tu eşti Neveu. Ce-i aia să fii Neveu? 🙂
    Vezi, poate chiar fără voia ta, dar din start induci interlocutorului o stare de suspiciune, care în nicio situaţie nu poate fi pozitivă.
    Iar de aici şi până la apariţia unor rupturi în lanţul comunicării, mai ales între două persoane, rectific, între o persoană şi Neveu (căci nu ştiu ce eşti), nu-i decât… un cuvânt pus nelalocul lui. Mai ales dacă ambii cred că deţin rădăcinile adevărului absolut.
    Zi şi tu, cum aş putea eu, Baghi, ţie să-ţi absolv antecedentele de răutate iar pe Dacti s-o fac să descâlcească anumite lucruri? Risc să pierd o prietenie, şi aşa destul de fragilă. Sau poate că nu? Oare, nu risc nimic? Dar, în situaţia asta, ce-aş avea de câştigat?
    Căci un adevărat motan aşa trebuie să pună problema! 🙂
    Amândoi aveţi o logică şi un discernământ de nezdruncinat. Amândoi aveţi simţul umorului. Probabil că nu sunteţi de acelaşi sex, că dac-aţi fi, m-aş adresa cu „amândouă” 🙂
    „Baghi, te rog sa-mi scrii daca in randurile mele de mai sus am fost rau (si) cu tine, Ia adresa mea de la bunul si delicatul ursulet, Nono.” Vezi, când vrei, poţi să fii şi respectuos, şi delicat, şi sensibil. Încearcă să fii aşa mereu.
    Deşi mi-ai spus că ai pielea groasă, te-am cruţat de gheruţele mele.
    Nu eram sigur dacă o ai groasă peste tot, sau numai prin anumite părţi expuse,
    ca să miorlăi aşa 🙂
    Problema asta, a ta şi a lui Dacti, este problema voastră, iar pe noi, adică pe mine şi pe Nono, lăsaţi-ne în prietenia noastră!
    Şi mai învăţaţi câte ceva, cum ar fi, ce înseamnă să fii blând şi bun! 🙂

  6. Baghi, motanelule rasfatat:)
    Ma stii de pe alte situri unde n-am niciun fel de rautati pentru ca nimeni nu se joaca cu terminatiile mele personale si de care nici macar o farmacista zuza n-are de ce sa se lege….
    Imgineaza-ti ca se apuca un\o oarecare …..sa se jaoace cu motoceii tai.
    Sunt curios care-ti va fi reactia:)

    Deci cum am zis, ma cunosti de pe alte situri, am scris candva si la Ifim sau la tine, nu retin.
    Cand am revenit n-am mai fost primit sau n-am stiut cum sa re-intru.
    Daca voi avea blog vreodata ma voi identifica. N-am timp pentru blog personal iara daca l-as face as avea prea multi dusmani pentru ca asa sunt eu: RAU:)
    Si-apoi n-am vreme sa ma „lupt” cu ei.
    Urasc megalomania, fudulia si ipocrizia. Sper ca le-am identificat pe cele care ma infurie:)
    Cred ca restul defectelor noastre trebuie iertate, cat ar fi ele de cronice.
    Si ar mai fi ceva desprer blogul personal…daca nu te dedici vizitatorilor inseamna ca nu-ti pasa de ei, indiferent ce mesaj vrei sa le dai, fie el si ultimul.

    Rautatea mea e de obicei ….intoarsa, nu prestez servicii platite in alte monede, pisoiasule cu blanita lucioasa:)
    Adica:
    Daca respect trebuie sa fiu respectat; nimic mai simplu. Reciproca e aplicabila.
    Cand ridici mingea la fileu trebuie sa accepti punctul inscris de interlocutor, nu-i asa?
    Cred ca nu trebuie sa fii nici excesiv de prudent pentru ca sperii musafirii ori ii determini sa fie imbarcati mereu in frac si cu papionul strans de gat; tinuta asta sufoca si ne tine departe unii de altii. Tu ce zici?

    PS
    NeVeu vine de la Ne-Vopsitul. De-acum vreo zece ani.
    Incepusem sa misun si eu pe net ca toata lumea si sa ma identific in fata celor corecti si cinstiti. Din acea vreme mi-au ramas o sumedenie de amici cu care corerspondez cand si cand.
    Am respectat si anonimii care m-au tratat corect.
    Pe javre insa le-am faultat fara regret.
    L-am invitat pe NONO sa-ti dea adresa mea ca sa afli ce si cum via email fara sa intind rufe murdare pe pernuta lui.

    S-aude NONO?
    Sa pricep ca te-a suparat indrazneala mea?
    Atunci imi cer scuze.

    PS2
    Nu, nu ma cred perfect si nici detinator de adevaruri absolute, a fost doar o alta provocare pentru Dacti dar se vede ca s-a saturat sau e obosita.
    Ii trebuie o vacanta …la mare. O sa-i placa nespus.
    La Mediterana ca acolo mai e inca „sezon”;)

    • Domnule NeVe,
      n-am adresa de mail a prietenului Baghi. Regret!
      Pentru un texan, complicaţi extrem de mult lucrurile. Blogosfera şi spaţiul virtual sunt o veşnică apă curgătoare. Principiile şi experienţele trecute trebuie să se plieze şi ele după cursul acestui râu neliniştit.

Lasă un răspuns

