Interviu cu Dacti

A deschis frigiderul, au foşnit nişte pungi, au zdroncănit nişte rafturi.
Dacti a ajuns în raza mea vizuală abia după ce trecuse la halatul alb de baie, pe care-l poartă tot timpul, chiar şi atunci când nu dau ĂŞTIA apă caldă. Eu, unul, nu ştiu cine-s ĂŞTIA. Nişte şefi, în tot cazul!…
Deocamdată dă în tastatură, s-o rupă. Dar cât de curând i se face sete, foame, somn… Atunci am de gând să-i adresez câteva întrebări. O să-mi notez răspunsurile, pentru voi.

 

7 gânduri despre „Interviu cu Dacti

  1. Pingback: Sa nu ii uitati domnule prim-ministru Victor Ponta « Hai ca se poate!

  2. Nono, dragutule,
    Repet parte din fraza adresata lui Baghi.
    Se pare ca unul dintre noi este dislexic; probill eu mi-s, mancand si sucind adeseori litere si cratime. Boala o fi contagioasa cata vreme tu ai rasucit complet o idee.
    Sa fie iuresul rapid al netului sau te-ai molipsit si de plictiseala lu’Dacti de vina?
    Spune mi-o clar, in fata, ciufulitule, nu te da dupa visin:)

    …”L-am invitat pe NONO sa-ti dea adresa mea ca sa afli ce si cum via email fara sa intind rufe murdare pe pernuta lui.”

    Prin urmare, n-am nevoie de adresa lui Baghi.

    Multumesc ….pentru nimic.
    Si urari de mai bine.

    Aminteste-i lu Dacti sa-l ierte pe domnul Noni ca pe doamna aceea de 60 de ani a facut-o arsice…

      • Domnule NONO,
        Ma omori cu zile; crezi ca n-am destul spam?
        Am chiar prea mult, spamuitorii au luat pana si lista contactilor mei in primire;)

  3. Pingback: “Noi nu suntem ca ei” – Se poate face politica unui guvern cu oamenii celorlati? « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

