cea mai lungă zi

2 gânduri despre „cea mai lungă zi

  1. Hallo! Nono, trezeşte-te! Zilele par lungi pentru cei care sunt singuri şi se simt bătrâni!
    Or, nu e cazul tău. Hai, sus coada (la loc comanda, n-ai coadă 🙂 )… sus botul, urechile ciulite şi la joacă! Nu cumva Dacti este cea care ţi-a provocat această stare? Să nu-mi spui că a fi cu Dacti, este ca şi cum ai fi singur… 🙂 ( Dacti, mi-au plăcut pozele!)

    • Dragul meu prieten, vezi? Şi tu te laşi furat de aspectul meu… ah! cum îi zice Dacti?!….SOMATIC. Ăsta e cuvântul.
      Nu sunt trist, frăţioare! Azi am fost chiar fericit. O dată pe an e cea mai lungă zi, pe bune! 🙂

Lasă un răspuns

