Sfârşitul Lumii

De câteva zile studiez problema asta. Care va să vină.  Am văzut un documentar  despre.  Nu m-a convins!  Am dat pe Google  să mă informez. Adică m-am dus direct la sursă. Am ajuns la „calendarul mayaş” . M-am împotmolit în al doilea cuvânt. Am aşteptat răbdător să vină Dacti acasă şi am întrebat-o:
– Ce înseamnă mayaş?
Dacti, descălţându-se, îmi zice:
-Nu se zice „mai aş”, se zice „aş mai”.
Insist:
-Cum adică?
-Adică  se spune „aş mai bea o bere”, nu „mai aş bea o bere”.
-Eşti sigură?
-Da.

2 gânduri despre „Sfârşitul Lumii

Lasă un răspuns

