„Vândutule!…”

Aşa mi-a zis Dacti astă seară, intrând în casă. Şi m-a pupat  în bot. Are careva idee dacă trebuie să mă bucur sau să mă-ntristez?

6 gânduri despre „„Vândutule!…”

  1. Eu zic ca nu trebuie sa te intristezi … daca te-a pupat …. mai bine o intrebam pe Dacti despre ce este vorba … uite, o intreb eu daca tu esti timid 🙂

  2. Ti-m zis io ca intr-o buna zi Dacti o sa faca parale pe tine?
    Pariez ca ti-a pus caltii la vanzare!

    Nu, sa nu te obosesti sa-mi raspunzi; stiu ca estim ocupat cu uitatu’ pe geam sau prin sertare….

  3. Bai, Cretule, nu te lua dupa Dacti in toate alea ca n-ajungi unde trebuie, nici macar cu sufletul Sau poate ca tu n-ai?
    Intr-o buna zi o sa-ti para rau dupa noi, crede-ma.
    Si eu am fost tanar si nepriceput dar acu’s mai batraior si am o parere mai clara despre lume si despre viata asta.
    Ce daca-i virtuala?
    A devenit ceva nelipsita din tacam.
    Adica e prezenta mereu in programul nostru, e la ordinea zilei, precum is cafeau si tigara de dimineata, Cretule.
    Vrei sa ne arati ca pe tine nu te-a atins dependenta de net?
    O fi ceva „personal” cu toata lumea care-ti calca pragul pana mai ieri?
    Greu de imaginat…

    Oare pricepi ce vreau sa-ti zic sau vrei sa-ti desenez ceva?
    Cu ce sa incep, cu o cescuta de cafea si cu-n tutun?

    • Azi am desenat eu.
      Lumea virtuală e ca lumea! Eu aş sta toată ziulica în virtual, dacă Dacti n-ar folosi calculatorul în scop strict personal. Ne batem pe el, dacă înţelegi ce vreau să zic!

Lasă un răspuns

