Sfârşitul Eternităţii

(nu de Isaac Asimov, ci de mine)

Lumea s-a sfârşit, ori  stă să se sfârşească . Depinde de fusul orar.
Mai depinde şi de celelalte teorii, paralele,  dar absolut ştiinţifice, care demonstrează că: fie n-am numărat bine anii, fie n-am descifrat corect mesajul.
Dacă nu ne-am sfârşit, e pentru că avem erori.

În orice caz, sfârşitul corect e plasat destul de departe, astfel încât omenirea ştiinţifică şi vizionară să aibă răgaz să-şi corecteze greşelile  de calcul, interpretare, unghi.

Eu sunt liniştit!
Dacă lumea noastră se termină când eliminăm toate erorile, atunci ne ameninţă eternitatea.

Mă nelinişteşte doar prietena lui Dacti, aceea care zice mereu, la telefon, că  S-A ETERNIZAT în staţia de tramvai şi, un ceas mai tâziu, ne sună la uşă.

20 de gânduri despre „Sfârşitul Eternităţii

  1. Pingback: Judecătorii CCR au decis invalidarea referendumului în virtutea unor „opinii” « Hai ca se poate!

  2. Prietena voastra e ca si mine. E eterna.
    Ca si io m-am eternizat, pe situ vostru.
    Cu erori cu tot.
    Si ca sa dau satisfactie clarvazatorilor din toata lumea para-para-spirituala, tre’ sa va zic inca una.
    Ca de azi de dimineata sufletu’ meu s-a urcat la un „nivel superior”.
    Datorita urcaturii cred ca v-am iertat toate pacatele;)
    Acu’ nu stiu cum sa ma dau jos ca tocmai am luat leafa si vreau sa ajung cu ceva bani acasa….

    PS
    Auziti,bei, singuraticilor?
    Sa fiti fericiti ca va bate cineva la usa.
    Mie imi bate doar postasu.
    Din an in Paste.

      • Bate, cum sa nu.
        Mie mi s-a plans nevasta-sa.
        Ca suntem vecini.

        De sunat, numa urechile-mi suna.
        Nu stiu de la ce mi se trage ca doape de ceara n-am.
        O fi scleroza?

  3. Mor, mor, mor… asta e vorba ta, Nono. Vorba mea, în general, este miau. Adică miau foame, miau somn, miau joacă, miau dorobete… Să ne înţelegem în privinţa apocalipsei: spre exemplu, dacă eu mai am chef să zbor de unde locuiesc, adică de la etajul patru, peste ai mei vine apocalipsa… 🙂

    • Prietene, peste Dacti vine apocalipsa în fiecare dimineaţă, pe la cinci. Chiar dacă eu stau nemişcat, la locul meu. Abia seara, după zece, ne mai liniştim şi noi! 🙂

    • Domnule Ifim, noi, tipii ca mine şi ca Baghi, nu prea avem sărbători. La noi e duminică în fiecare zi. Doar când voi decretaţi că vine Crăciunul, anul nou, paştele, apocalipsa, criza, concediul, luni dimineaţa, gerul, canicula şi alte evenimente de genul ăsta, ne prefacem că înţelegem şi vă susţinem moralul.
      Aşa că… LA MULŢI ANI! 🙂

      • Crăciunul, anul nou, paştele, apocalipsa, criza, concediul, luni dimineaţa, gerul, canicula… Sigur n-ai omis ceva ?! 🙂

  4. Pentru Neveu01, poate că la anu’ o să-ţi faci şi tu o adresă la care să-ţi trimitem câte un comentariu sau răspuns la comentariu. În anul apocalipsei, conturile google au fost gratuite! 🙂

      • Ifime, dupa ce omu’ vede, auzde si pricepe mai multe, incepe sa inteleaga de unde vine si unde duce snobismul balcanicilor.
        Daca as mai avea o viata cred ca as petrece-o dincolo de Prut:))
        Craciun fericit!

    • Domnule, ai putea să depui mărturie că Poştaşul o bate pe nevastă-sa?!
      Fiindcă dacă da, avem un caz. Şi dacă-l avem, ar trebui să-l rezolvăm…

      • Doamne fereste, cum sa-l bag pe vecinui la belea??!?!
        Nu-mi sta in caracter; la’s-o bata daca nu vrea sa-ntelege(!)

Lasă un răspuns

