Urări pentru prieteni

Crăciun Fericit!Din bătrâni se povesteşte că-n toţi anii, negreşit, urşii hibernează iarna… Unul nu mi s-a trezit!  Numai NONO, Cap-de-Câlţi,   suferind de insomnie, stă la clape şi vă scrie: Sănătate şi Ani Mulţi!

7 gânduri despre „Urări pentru prieteni

  1. PS Nu mi-o lua în nume de rău, dar vreau să elimin orice neînţelegere, confuzie sau nedumerire.
    Adică, să explic ca lu’ Jao: Nesuferitul de somn este cel care suferă de insomnie. Adică, ăsta eşti! 🙂

    • Draga mea Vero,
      eu, de toate sărbătorile, petrec numai cu privirea.
      Aş fi ipocrit să spun că-mi displace.
      E o petrecere molâie, plină de amintiri.

      Îţi doresc să ai parte numai de clipe din care se poate naşte o carte nouă!

Lasă un răspuns

