Vizionare plăcută!

M-a lăsat  Dacti la televizor, ca să nu mai am nimic de reproşat. Democraţie totală – telecomanda e la mine.

Canalul UNU: domn în vârstă, supraponderal, fost critic literar, actualmente membru de partid , ne ceartă că de ce nu suntem membri de partid.

Canalul DOI: film cu oameni de culoare, în ambele ipostaze, buni şi răi, încercând să facă un film policolor, subtitrat.

Canalul TREI: câţiva oameni cu papion se distrează că ar putea fi luaţi drept chelneri. Proiectează, în favoarea lor, pe peretele din fundal, filme cu proşti declaraţi, care n-au nici măcar papion.

Canalul PATRU: În Los Angeles sau într-un alt oraş american la fel de important, erupe un vulcan. Pe dedesubt. Am schimbat canalul când am văzut că  douăzeci de oameni pot ridica în zece minute un stăvilar împotriva lavei vulcanice, dărâmând câteva clădiri. Am schimbat fiindcă deja văzusem, pe National Geographic, cât îţi ia să proiectezi o demolare controlată.

Canalul CINCI: O mamă, dulce mamă, îşi acuză ginerele de viol asupra fiicei sale, în noaptea nunţii. Nu sunt sigur că e chiar aşa. Poate fi şi invers. Subtitrarea originală a fost înlocuită cu cea de pe canalul ŞASE.

Canalul ŞASE. Nişte peşti se ceartă pe muteşte. Dacă ar fi căţei, lincşi sau piţigoi, ar fi pe animalplenet.

Canalul ŞAPTE. Trei brazi de la Răsărit, de fapt patru, spre stea au călătorit. Tatăl stinge lumina. E o chestie simpatică: se stinge luna de pe cer. Ăsta e Naţional, reclama la apă minerală. Fără geografic.

Canalul OPT. Dacti îmi smulge telecomanda: „Ţie nimic nu-ţi convine! Uite colea (n.m.: canal 88) un film cu Di Caprio”…

Dar eu adorm, fiindcă l-am mai văzut de două ori cu Asta.

 

 

 

 

 

 

6 gânduri despre „Vizionare plăcută!

  1. Acu, la sfârşit sau început de an, n-aş vrea să te supăr, să-ţi spun că eşti dus cu banchiza, care şi asta dispare, din cauza încălzirii globale. Treacă, hai, după culoare şi catifelare, aş zice că n-ai treabă nici cu sloiurile, nici cu focile (lipsa lor) şi nici cu mierea de salcâm. Mormăie-mi tu mie, (că nu poţi miorlăi), ca la cel mai bun prieten al tău, Dacti asta a ta, nu ţi se pare că s-a cam ciudăţit (sau ciufuţit)? Poate că scrie o nouă carte şi tu nu ştii. Dar dacă tu nu ştii, înseamnă că nu e despre tine? Nu ţi se pare că deşi stai la căldură, hibernezi? 🙂
    Am miorlăit şi eu, ca să vă urez un an nou fericit!

    • Oh, prietene! Parcă ţi-ai montat o cameră de luat vederi la noi în sufragerie.
      Dacti scrie. Nu poate fi testamentul, că e prea lung. 🙂
      Să ne citim sănătoşi şi pufoşi la anu’, aşa cum bipezii tot încearcă, da’ nu le reuşeşte aproape niciodată.

Lasă un răspuns

