Măi, Dacti,

După ce-ai tăcut de mi-ai spart urechile, acum ai început-o cu stângul. Părerea mea!După ce-ai ţinut Gara închisă aproape o lună, tu trebuia să intri cu Pluguşorul, nu cu acest „personal” de Urlaţi.
Ţi-am zis să fii mai diplomată? Ţi-am zis!

Acu’, să vezi castane ce-ţi iei, pentru acest „Îmi pare rău!”
Dacă te-o citi careva. Dacă nu, să zici mersi!

 

6 gânduri despre „Măi, Dacti,

      • Posibil sa se incalzeasca; cica asa i-a fost voia…
        Raceala prezenta poate sa fie proportionala cu grosimea captuselii sicriului si cu cantitatea de vata.
        Din nas.

  1. Nono, prietene, dacă vezi că e tristă, las-o în tristeţea ei,
    nu te grăbi să dai tu foc la castane.
    Nici ţie nu ţi-ar strica puţină diplomaţie!

    • Baghi,aşa cum e ea, Dacti, bună-rea, m-am obişnuit. De fapt, am fost bucuros că a scris ceva. Când scrie Dacti, înseamnă că-i e bine. Şi dacă ei îi e bine, mi-e şi mie.

Lasă un răspuns

