La lumina monitorului. Tehnici de supravieţuire

La lumina monitoruluiCât pe ce să mă cert cu Dacti definitiv!
Ea are: două camere, două televizoare, două perechi de ochelari şi un calculator. Eu n-am decât o pereche de rame de ochelari şi un fular. (Nu mai zic ce de fulare are ea!)
Cică eu am voie la calculator doar noaptea, dar să nu aprind lumina şi să nu audă ţăcănitul tastaturii, că e sătulă de ţăcăniţi.
– Păi, atunci, eu cum să scriu pe blog? În gând?
– Nu, zice Dacti, tu să scrii cu pixuleţul pe hârtie.
– Biiine!

Ce să fac? Mă adaptez.
Până-i ies gărgăunii din cap.

 

4 gânduri despre „La lumina monitorului. Tehnici de supravieţuire

  1. Bai, Nono.,
    Si tu-ai prins ca are?
    Cum ce?
    Gargauni!
    Ce de-un timp ne da doar prafuri in och.
    Pe vremea cand nu le-avea cu tacaneala pentru edituri ne baga-n seama in mod constant, acu’ se vedea treaba ca scrie pe bistari, n-o mai face pa damoca.
    Macar de-ar face destui ca sa i se faca mila si de noi intr-o buna zi.

    Te inteleg, o duci greu in astfel de conditii.
    Ar fi o scapare.
    Sa te lasi de ea.

    • Băi, Neveule! Mă onorează nespus suspiciunea matale cum că aş scrie pe biştari. Ar însemna că am ajuns Guvernatorul BNR. 🙂
      Ideea e că avusei diverse trebşoare care mă ţinură departe de voi.
      O zi excelentă îţi doresc!

  2. Bai, Nono, bai,
    Se pare ca n-ai niciun dram de independenta cata vreme Dacti sare la gatu meu iar tu nu-mi sari in ajutor.
    Auzi, cica are diverse trebsoare!?
    Hahaha:)
    De parca toate trebsoarle au ramas sa fie gatate doar de umerii dumisale, altii n-au altceva de facut decat sa bantuie pe situri ca ale ei sau ale tale; bai, sa fie!

    🙂
    Sa-i zici sa aiba si dansa o zi buna.
    Ca de rele suntem satui.

Lasă un răspuns

