GATA!…

Doctorat

Sunt gata să-mi dau cu părerea. Expertize, analize, interviuri… orice!…

Acum să mă ocup de închirierea unui birou pentru doi detectivi particulari – Baghi & Nono Bureau. Firma se va chema B&B.
Fraierii vor considera că afacerea aparţine exclusiv motanului Baghi.
Inteligenţii vor pricepe că acţionez şi eu acolo, sub acoperirea fonetică a lui &.

Toţi ticăloşii vor lua plasă! Baghi le va face contractul, el va stabili diurna zilnică, el va fi pisica blândă. Eu voi fi ursul din dotare. Chuck Norris -ul firmei.

Trăiască Raymond Chandler!…
Să nu uit!… Avem nevoie de o lampă de bureau şi o muscă vie în dotare.

p.s.: Prietene Baghi, am făcut reclamă viitoarei noastre firme. Înhaţă mausul ca pe un şoricel şi dă-mi de ştire când preluăm primul caz. Scrie pe adresa lui Dacti: renata.carageani@gmail.com

4 gânduri despre „GATA!…

  1. Sunt de acord cu propunerile tale, cu unele mici comentarii, pe care le-am trecut în scrisoarea pe care ţi-am adresat-o, în ultima mea postare.
    Faţă de ce am scris acolo, aş sublinia că şi eu sunt gata!
    Deci, „La posturi!”
    Asta e o comandă adevărată, de tanchist, cred că ştii de la cine o ştiu! 🙂

    • Vă mulţumesc, domnule! După ce am isprăvit de desenat toca şi ciucurele, nimic nu mi se mai pare greu la un „doctorat”. 🙂

Lasă un răspuns

