Încet-încet, ne organizăm

Partenere,
M-am apucat de treabă. Am închiriat o căsuţă misterioasă. Am bătut firma pe uşă.
Ţi-am rezervat camera de la etaj, unde poţi termina  liniştit TEZA.
La parter, organizăm bureaul. Plec să aleg mobilierul potrivit. Tu vezi-ţi de scris! Nu te voi deranja până nu e totul gata.

p.s.: M-am gândit că „MARLOWE ŞI FIII” e un nume cu mult mai bun. Domnul Marlowe e o personalitate în domeniu şi cred că e cea mai bună reclamă. E drept că nu l-am întrebat încă dacă e de acord să-l luăm asociat de faţadă, dar sper să vorbesc azi cu el. Te ţin la curent… A, sunt în negocieri cu MUSCA. Vrea să fie plătită cu ora să bâzâie prin bureau, indiferent dacă e sau nu clientul de faţă. Cred că renunţăm la ea. Ce zici?

Cu multă preţuire, partenerul tău,
NONO

2 gânduri despre „Încet-încet, ne organizăm

  1. Îmi place căsuţa. Micuţă, discretă, cochetă, plină de utilităţi, cu şemineu, ce mai, nu numai misterioasă, ci şi strălucitoare! Se potriveşte perfect pentru firma bătută pe uşă, care şi aceasta are un design perfect, pentru care te felicit!
    Domnul Marlowe, despre care nu-mi aduc aminte dacă a fost căsătorit sau nu, va fi încântat să afle că are doi fii care vor să-i meargă pe urme, moştenindu-i profesia şi, poate şi talentul de detectiv particular! 🙂
    Cât despre muscă, putem renunţa la ea. Nu-mi place gustul ei! 🙂

    • Mulţumsc, partenere pentru încredere. Am avut o zi tare grea, ieri.Şi măgarul de domnul Marlowe m-a amânat cu discuţia.pentru astă-seară.
      Revin cu noutăţi.

Lasă un răspuns

