Mi-am aranjat bureaul şi rezolvăm primul caz

birou de detectivi particulariPartenere,
Sper să termini cât mai repede cu teza de doctorat, fiindcă, uite, deja a sosit corespondenţă, deja se conturează primele cazuri.

1. O doamnă din Slatina a ieşit să ducă gunoiul. Uşa s-a trântit în urma ei. Cheile au rămas pe masă în bucătărie. A sunat la SMURD. Au întrebat-o câţi ani are. Doamna a făcut imprudenţa să mărturisească: 72. Au întrebat-o ce o doare. Iar, imprudentă, ea a recunoscut că n-o doare nimic, doar că îi e puţin cam răcoare, în halat de mătase roz cu buline albe, la zero grade Celsius. Dispecera de la SMURD i-a sugerat să sune la METEO, să afle prognoza pentru la noapte. Ghinion! La noapte începe să ningă. N-o să fie ger. Doamna nu mai e o urgenţă.

Aşa că ne-a scris nouă, de fapt lui Phil, care ne-a redirecţionat scrisoarea, cu adăugirea:”Băi, fiilor! Ia vedeţi voi cum o rezolvaţi pe babă, că eu sunt sătul de mortăciuni!”
Am luat legătura cu clienta. Stă la primul etaj şi are un castan în faţa geamului. Când poţi tu, Baghi, dă o fuguţă şi urcă-te în copac, intră în bucătărie (fereastra e întredeschisă) şi descuie-i babei doamnei.
Plăteşte în Whiskas. Cum pe Phil nu-l interesează moneda, eu nu mănânc, ai tu 100%.
Dacă nu-ţi plac pernuţele cu ficat, lucrăm primul caz pro bono.

p.s. unu: Dă-mi de veste dacă ai rezolvat, să trecem la cazul următor.

p.s.doi: Dacă are Whiskas, cred că are şi pisică. 🙂

4 gânduri despre „Mi-am aranjat bureaul şi rezolvăm primul caz

  1. Cazul este rezolvat.
    Uşa nu s-a trântit.
    Doamna s-a bâlbâit. Are 27, nu 72.
    Într-adevăr, n-o doare nimic. Dar o mănâncă un pic.
    Unitatea SMURD a primit altă urgenţă, acolo, la locul faptei, rămânând doar un agent, să întocmească procesul verbal.
    Având… nu ştiu cum se spune la alergia de motani negri, doamna, care de fapt este o tânără domnişoară, mi-a îndesat într-o pungă tot ce avea la îndemână, unele chestii fiind chiar necomestibile.
    A început să ningă şi e niţeluş ger.
    Cazul s-a petrecut la Brăila, nu la Slatina.
    Nu am verificat, mi-au cam îngheţat lăbuţele, dar e posibil ca Slatina şi Brăila să fie cam pe aceeşi paralelă, căci despre meridian, nu poate fi vorba.
    Baghi, consemnat acum, 27.01.2013, ora 19.57

    • Baieti,
      Cazul pare sa fi fost interesant.
      Mai ales la pisiu doi.
      Ala cu pisicuta.
      Pe alte meridiane ii zice pusy.
      Daca doamnei nu-i place s-o tie la frig sa stiti ca e bine. Sfatuiti-o s-o deie.
      De preferat calda si pe damoca,
      Sa n’o tina expusa la frig ca o sa-i inghete mustatile.

      Domnule, ce lume neatenta!

      Barvo, baieti, imi place de voi; dati-ii inainte!

Lasă un răspuns

