Câinele-fular

Faptul că Marlowe bea un pahar în compania lui Colombo e un fapt divers.
Marlowe va calcula durata unui traseu pe autostradă până la Pacific, detectivul Colombo va fuma una dintre ţigările lui puturoase.
Marlowe se va întâlni cu văduva înecatulu pentru a doua oară, tot la prânz, fiindcă nu e absolut sigur că ea are vreun amestec.
Colombo se va ruga de câinele-fular să-l aştepte în maşină, cuminte.

Partenerul meu, Baghi, zice că singurul aspect care trebuie să ne procupe e tighelul refăcut, pe alocuri, al hainelor mortului. Tipul care a fost înecat în Pacific a ieşit la suprafaţă într-un lac oarecare.

Astea sunt datele problemei.

Mă simt ca-n Miami Vice. Adică minunat. Partenerul meu negru deja întrevede explicaţia, dar n-o zice, ca să mărim suspansul.

Chiar n-are nimeni vreo idee? Câinele-fular are una, dar nu e genul de câine care să-şi dea cu părerea.

7 gânduri despre „Câinele-fular

  1. Nono, îţi mulţumesc că ai mai completat o pagină din memoria ta cu gândurile tale preţioase. Azi, de ziua mea, o să iau acest fapt ca pe un cadou. Sper să rezolvaţi cazul. Eu şi cu asistentul meu, Ene, ne batem capul de zor… poate ne vine şi nouă o idee, dacă voi sunteţi în pană. Succes şi multe îmbrăţişări!

  2. Pentru a înainta puţin cu investigaţia noastră, consider că nu este rău dacă spun de unde-şi trage originea acest episod.
    Neveu, cu notorietatea pe care o are aici datorită comentariilor sale obiective, ne-a complimentat spunând că noi doi, Nono&Baghi evident, suntem tari ca două fulare.
    Iar eu am venit şi am amintit de câinele lui Colombo, despre care am spus că este cel mai lung câine pe care-l cunosc.
    De aici şi ideea cu câinele-fular, care, vorba poetului, „sporeşte a lumii taină”, în cazul nostru.
    Dacă mi-aş pune mintea cu el, l-aş face să-şi dea cu părerea. Doar că eu nu prea mă simt în largul meu în prezenţa câinilor. Ca să nu mai spun că acesta, sunt sigur, este îmbibat de mirosul
    puturos al trabucului ieftin al lui Colombo.
    La mulţi ani Maria, şi din partea mea!

    • Partenere, putem să-l numim pe viitor câinele-tunel. Sau câinele-burlan. Sau câinele-mult-prea-lung.Important e să-l facem să vorbească! 🙂

  3. Pingback: Cu ajutorul “primului negociator” al tarii, Romania a obtinut minimul fondurilor europene pentru 2014-2020 « Hai ca se poate!

  4. Felicitări, prietene!
    Ești pe locul 7 în Topul celor 10 carţi citite de Chinez în 2012!
    Cum de mi-a scăpat tocmai mie, să te citesc?! 🙂
    Pentru că ai fi fost pe locul 1! 🙂

    • MUlţumesc, prietene! Daîalte doo lucruri mă preocupă pe mine acum. Unu’ e că nimeni nu vrea să rezolve enigma. Cum s-a înecat în ocean tipu’ şi cum s-a fost găsit plutind în apă dulce? Celălalt lucru e mai… în fine! Mai personal.

Lasă un răspuns

