Prost, prost, prost!…

De mine vorbesc. Eu sunt prostul!…
Nu mă pricep la teatru. N-am înţeles nimic. Nişte oameni, pe scenă, se agitau şi strigau unii la alţii. Cel puţin doamna aceea brunetă cu care a început piesa, părea îndreptăţită să facă urât. Am înţeles că lipsesc anumite medicamente din farmacii. Probabil şi ale ei lipseau, şi încă de multă vreme. Am încercat să mă amuz pe seama ciorapilor verzi ai domnului Bendeac. N-am reuşit.
La prima pauză de publicitate, Dacti a şters-o de pe canapea şi m-a lăsat singur cu apucaţii.
– Dacă nu ne place piesa, de ce nu schimbăm canalul? – am strigat după ea.
N-a răspuns. Probabil că era supărată: bunicul ei n-a venit să se se uite cu noi la teatru, nici atunci, nici mai târziu.

 

3 gânduri despre „Prost, prost, prost!…

  1. Nono, prietene, ce muscă te-a înțepat,
    de urli că ești prost, ca un apucat?
    Crezi că e bine să dai asta pe post,
    adică să te lauzi, cât ești de prost?

    Oare cum crezi că mă simt eu,
    în calitate de partener al tău?
    Asemenea lucruri sunt date pe goarnă
    numai de către cei obișnuiți să toarnă.

    Sper ca „tăticul” Marlowe să nu afle ce-ai zis,
    căci zău, pe onoarea mea, ne facem de râs.
    Și-ți mai dau un sfat, că-s în măsură,
    ca detectiv… „fermoar la gură”! 🙂

    • Ba sunt prost, că n-am înţeles, cum să fie piesa aia un succes? Cum să-i faci pe oameni să iubească teatrul, când tu le dai o mostră de tot ra….?!
      (Nu pot să vorbesc urât, e Dacti acasă şi mă strânge de gât.)
      Iar dacă rivalii noştri asta au înţeles, că am un handicap, ăsta e chiar un succes. O să lase garda jos şi-o să-i batem de-o să le sune apa în cap!
      Tu nu vezi cum se ţin departe de noi toţi criminalii? Le e frică de mor, acestor canalii!
      Mă gândeam să-l sun pe partenerul american, poate are vreun caz nou, poate facem un ban… Dar el umblă mereu după fete, cum umbli tu după pisici. Totuşi merită încercat. Ai? Ce zici?

      • Aşa te vreau şi-mi placi, că-ţi ţii cuvântul,
        şi nu te schimbi după cum bate vântul.
        Sună-l pe Phil, sunt de acord, ce mai…
        Deja îmi sticlesc ochii şi văd mii de „parai”! 🙂

Lasă un răspuns

