Încălzirea globală a primit o lovitură straşnică!

Ieri seară trebuia să stingem lumina. O oră. Dacti nici n-a vrut s-audă! Că citeşte.
– Da’ citeşte, dom’le, la lumânare, că n-o să mori!
Ea, nu şi nu, că devine nostalgică, odată-şi aminteşte de studenţie şi-o apucă plânsul. Ce era să fac? M-am supus. Doar că am stat cu ochii închişi timp de un ceas şi mi-am imaginat cum arăt io cu lumina stinsă. Cred că aşa:
Eu, pe beznăAzi dimineaţă, când a deschis Dacti fereastra, i-am mulţumit în gând că n-a vrut să se alinieze efortului planetar de-a răcori încălzirea globală: erau ZERO GRADE! Ca iarna. Cine ştie ce ger ne lovea, dacă stingeam şi noi becurile!…

Un gând despre „Încălzirea globală a primit o lovitură straşnică!

Lasă un răspuns

