Buchetul de flori: mai bine o ciocolată.

Bine, recunosc: m-am cam repezit. Nu ştiu mare lucru despre buchete de flori.
Am văzut odată, la televizor, un domn care, după ce a cântat la pian, s-a pomenit cu un coş imens de flori la picioare. Pe coşul cu pricina l-au cărat doi oameni îmbrăcaţi în costume de lucru. Puteau fi doi portari de hotel. Domnului pianist nici prin minte nu i-a trecut să ia coşul cu el. A făcut multe plecăciuni, a dispărut în culise, a aşteptat să devină ritmice aplauzele, s-a întors pe scenă, a mai cântat ceva scurt şi ciudat în spatele coşului, dar n-a plecat cu el de pe scenă. Habar n-am cine l-a luat, la final, fiindcă transmisia s-a încheiat brusc. Mi-e teamă că florile acelea s-au ofilit undeva, într-un colţ, fără rost…

Totuşi, de când locuiesc cu Dacti, câteva reguli elementare despre cel mai frecvent dar – buchetul de flori – tot cunosc.
1. Florile se oferă fără ambalaj. Oricât de spectaculos, complementar şi gratuit ar fi celofanul sau hârtia în care vi le înfaşă florăreasa, când le plasaţi primitorului, ele trebuie să fie dezbrăcate.
2. Florile se oferă cu inflorescenţele în sus.
3. Decât trei-cinci gladiole, mai bine o ciocolată.
4. Decât o singură zambilă de cultură, poliploidizată, în celofan, mai bine o ciocolată.
5. Decât un buchet ca cel din imagine, mai bine o ciocolată.

buchet aşa nu

6 gânduri despre „Buchetul de flori: mai bine o ciocolată.

  1. Si decit o ciocolata … mai bine doua! Bine, recunosc, asta nu-i decit (sau e decit, nu mai stiu nici eu) o parafraza la raspunsul intrebarii fundamentale „Ce poate fi mai frumos decit o femeie frumoasa?” Desi nu m-ar mira ca si la asta sa raspunda cineva „Doua ciocolate!”.

    • Domnule Rădescu, eu nici măcar nu ştiu ce e aia o femeie frumoasă! Am întrebat-o pe Dacti şi mi-a răspuns în două cuvinte: Michelle Pfeiffer. M-am uitat la poza ei şi la poza lui Baghi, am făcut comparaţii, am analizat şi am stabilit Michelle asta, dacă e frumoasă, e frumoasă fiindcă are ceva de pisică.
      La problema cu „două ciocolate” răspunsul e simplu. Dacti nici n-a clipit când mi l-a dat: O COFETĂRIE.

  2. Bună seara, partenere!
    Iartă-mă căci am lipsit o vreme!
    Dar am fost tare ocupat,
    cu jocul… da’ am şi visat!

    Nu ştiu ce am de la o vreme,
    chiar şi în somn am doar probleme.
    Iar visele mă răscolesc,
    fără motiv, căci… nu iubesc!

    Văzându-ţi postarea cu flori,
    m-au năpădit aşa, fiori,
    care m-au scos şi din visat:
    Pe partener, l-ai întrebat?

    Iată-mi părerea, pe scurt,
    despre buchetul de flori,
    când investigăm un furt,
    iar noi suntem doi bieţi actori.

    1. Coşul e ambalaj?
    2. „Cu inflorescenţele în sus”,
    e cam academic spus.
    Aş zice mai degrabă-aşa…
    cam cum stă inima,
    adică, poziţia ei dreaptă,
    nu oblică, sau răsturnată.
    3. Decât 3-5 flori scumpe sau ciudate,
    mai bine una, dar în care-s adunate,
    numai sentimente curate.
    4. Decât o ciocolată,
    mai bine un Whiskas.
    5. Decât un buchet,
    ca să-ţi plângi banii,
    mai bine te culci şi faci nani.
    Iar după ce te trezeşti,
    lucid şi febril,
    iei o floare de-april,
    alergi după ea, firesc,
    o prinzi, îi dai foarea,
    o săruţi şi-i spui
    Te iubesc!

    Baghi, 19 aprilie 2013 11.45

  3. Mie imi plac florile si cel mai mult imi place sa mi le cumpar singura – asa pot alege ce vreau si ce imi doresc in acel moment; cat despre ambalaje, unele aranjamente nu pot fi desfacute, avand in interior bureti speciali cu apa,astfel incat trebuie pastrate asa cum sunt, eventual pusa apa din cand in cand.
    Ciocolata oricum e binevenita oricand, indiferent de motiv.

Lasă un răspuns

