Discriminare

Dragă Baghi,

Ai cea mai vagă idee, în calitate de detectiv, desigur, de ce apare mereu acel personaj cu urechi lungi, rozător de morcovi, de Paşte? Lângă un coş cu ouă; tupilat în iarbă, în spatele unui morman de ouă roşii vopsite în turcoaz, roz, verde fosforescent, violet pal; direct pe coaja oului, pictat sau lipit.
Ştii, cumva, cărui fapt datorăm onoarea şi plăcerea de a fi astfel discriminaţi în mod grosolan?!
Am căutat tot net-ul, în lung şi-n lat, o poză cu ursuleţ/pisicuţă/căţeluş/maimuţică/bufnicioară/broscuţă/măgăruş/veveriţă care să înduioşeze, înveselească ciudata şi îmbufnata fiinţă umană în perioada acestei sărbători creştine şi n-am găsit.

Cu ce e Urecheatul mai presus? E protagonistul vreunui mit şi nu ştiu eu?

Îţi doresc numai bine şi transmite-i lui Ifim şi familiei tale „Sărbători Fericite!”

 

 

TUTUROR PRIETENILOR MEI, LE DORESC SĂRBĂTORI CU BINE şi PAŞTE FERICIT!

 

6 gânduri despre „Discriminare

  1. Uite că m-ai înmuiat, cu aşa problemă spinoasă,
    cu urechi lungi şi, desigur, foarte serioasă!
    Te las pe tine, Nono, s-o rezolvi, că eşti detectiv şef…
    Până atunci, eu mă relaxez… E paşte şi nu prea am chef! 🙂

    Ifim vă mulţumeşte pentru urare!
    Sărbători Fericite!
    vă miorlăim şi noi,
    amândoi,
    aşa,
    ca pentru încurajare! 🙂

  2. Amice, iartă-mă pentru răspunsul anterior, cam evaziv şi în „răspăr”. Sunt foarte concentrat la un joc căruia îi spune snooker şi la care se holbează tata Ifim. Îţi dai seama că şi mie îmi place?!
    Am reţinut cazul în privinţa discriminării, ai dreptate, e o grosolană nedreptate! Voi face tot ce se poate pentru a o îndrepta. Iar dacă nu voi găsi dovezile incriminatorii, le voi inventa! 🙂

    • Jeoshmo, îţi mulţumesc eu şi în numele amicului Nono pentru materialul oferit, care ne scoate din ceaţă.
      Eu, de fel, sunt somnoros, dar mai fac, din când în când şi câte o năzbâtie.
      Spre deosebire de mine, amicul meu Nono, nu e somnoros, dar, destul de des, hibernează. 🙂

  3. A-ha!… Vă mulţumesc, prieteni, pentru lămuriri şi vă doresc încă o zi frumoasă! Va’zică Iepurele a fost pasăre… Hm! Urechile alea or fi nişte rudimente de aripi… Orice legendă are un sâmbure de adevăr. 🙂

Lasă un răspuns

