Să nu-ţi iei conac, blană scumpă şi alte chestii care te pun ulterior în dificultate

Prietenul meu, Baghi, asociatul meu în crime şi mistere nerezolvate, persoană cu doctoratu’, şi-a luat blană. Deocamdată e doar de-o manşetă şi-o  terminaţie ornamentală la glugă, dacă vrea într-adevăr o haină luxoasă şi practică în acelaşi timp. Dar, cu vremea, bucata asta de blană scumpă o să chiţcăie determinant, că vrea partener de viaţă din aceeaşi categorie, dar de sex opus. Şi ce-o să facă Ifim? O să mai ia un fragment identic, să fie pace în casă, un fragment cam cât gaica de la spate plus un început de rever. Şi uite-aşa se construieşte haina scumpă. Şi uite-aşa vine deneaul (vă rog să mă credeţi  că am uitat ce-nseamnă, e ceva cu mascaţi şi picioare în uşă) şi mi ţi-l ia pe Ifim la purecat:  De unde ai avut tu, mă, bani să-i faci lu’ Baghi blană de şinşila?!Geaba o să explice Ifim că rozătoarele se înmulţesc ca tabla înmulţirii cu şase, că n-o să-l creadă ăia.
Şi ce dacă-l cheamă Richi? Să-l fi chemat Ricchi e Poveri, ei,da, asta era o soluţie. Dar de scump, e scump! Uite poza:

4 gânduri despre „Să nu-ţi iei conac, blană scumpă şi alte chestii care te pun ulterior în dificultate

  1. Prietene, față de necazul pe care ți-l poate rezerva viața, DNA-ul e mic copil. Față de ce dureri și tragedii poți trăi, doar cei, ca noi, care le-am trăit, ne putem da cu părerea. Îți mulțumesc pentru că nu m-ai uitat. Pentru câteva zile sunt plecat. Dar voi reveni. Toate cele bune! 🙂

    • Cum să te uit, eşti nebun?! M-a ţinut Dacti la izolare. Da’ când te-ntorci, aş vrea să mai schimbăm o vorbă, poate chiar ne apucăm de vreo afacere împreună.

Lasă un răspuns

