Despre teii noştri

De câteva zile, se întâmplă un fenomen ciudat: ninge galben.
Nu când plouă! Când plouă, se opreşte.
E ceva legat de teii ăştia, ai noştri. Când zic „ai noştri”,  încalc puţin legea, fac un abuz, fiindcă nu sunt doar ai mei şi-ai lui Dacti, sunt ai întregii asociaţii de locatari din condominiu.
Sunt ca automatul de lumină al scării pentru care plătim toţi, în mod egal, indiferent dacă unii se fâţâie pe palier de o mie de ori pe zi şi alţii n-au mai ieşit din casă de cinci ani.

Cu teii e puţin diferit. Noaptea, când întregul bloc doarme cu ferestrele deschise, parfumul lor intră în toate apartamentele, ca un curent electric blajin şi continuu, în mod egal.
Dar pentru ei nu plătim.
Nici nu ştiu dacă asta e o nedreptate sau o favoare.

7 gânduri despre „Despre teii noştri

    • Domnule, nu ştiam cum să vă fac să vorbiţi! 🙂
      Am reuşit cu proprietatea ADP-ului? Nu-mi vine a crede.!
      După cum nu-mi vie-a crede că sunteţi consecvent în tăcerea de pe blog. Şi dumneavoastră nu vă rechiziţionează nimeni calculatorul, cum mi se întâmplă mie!…

  1. Pingback: Stiti de ce incearca Basescu tot felul de smecherii? Pentru ca poate. Pentru ca noi i-am permis sa mai poata | Hai ca se poate!

    • Da. Cândva, Dacti se parfuma cu Gio, de la Armani. Mirosea a tei. Pe urmă s-a mutat aici, unde e tei pe gratis, şi a schimbat parfumul. 🙂

Lasă un răspuns

