Paşi pe lumină

imagine astralăNaşu’ pune o imagine pe blogul său  şi-un comentariu zurliu: O frântură din fotografia de azi, în care se arată ce urrt face Şefu’ când îşi pune mintea cu Aivazovski.
Bine, a mâncat un „î” din „a” în cuvântul URÂT, dar imaginea n-a pierdut nimic, e astrală pân’ la loc comanda.

Eu mă întreb, emoţionat, câţi inşi cu picioarele pe pământ, care au auzit de  Aivazovski, când stau de vorbă cu Dumnezeu, îi zic „Şefu’ „?

. :-)

5 gânduri despre „Paşi pe lumină

    • Domnia ta, No name, mi-ai pus neuronu la grea încercare, dis-de-dimineaţă: adică de ce să fi comentat în ingliş?! Da’ mă ştii că-s prieten bun cu Marlowe, aşa că l-am întrebat. Cică numa aşa nu ţi se zăreşte sexul genul, gramatical vorbind. 🙂
      Şi noi, Dacti şi cu mine, suntem hepi şi lachi că-l cunoaştem pe Naşu.

      p.s. Mai pofteşte pe la noi! Că ne place de matale.

  1. Pingback: Basescu Traian vrea sa ne convinga ca “este un prim-ministru mai bun decat Ponta”? | Hai ca se poate!

  2. Pingback: Care este cel mai mare defect al poporului roman? | Hai ca se poate!

  3. Hai ca se poate sa arunc si eu una. Mai cu sare, chit ca se potriveste ca nuca-n perete.
    Pasii pe lumina mi-aduc aminte de ….
    Cine a calcat pe bec?

Lasă un răspuns

