Azi…

cropped-cu-capul-in-nori1Azi am cunoscut o fată. O cheamă Andreotti.
Mă rog, nu e genul de persoană cu care să poţi urmări liniştit un thriller, stând amândoi pe aceeaşi canapea şi folosind acelaşi televizor. E…
În fine, dacă vă uitaţi pe blogul ei, n-o să găsiţi nici măcar o picătură de sânge, nu miroase a praf de puşcă (poate a beţişor de santal), iar prietenul meu şi-al lui Baghi, Marlowe, nu cred că şi-ar pierde cinci minute din viaţă cu o fată atât de complicată şi diafană, fiindcă …
Fiindcă vine dintr-o lume caldă, blajină, prea puţin nerăbdătoare, unde poţi scăpăra o duzină de chibrituri până întrezăreşti ce se întâmplă, fără să intri în criză de timp. E un fel de Alice. In  Wonderland.

3 gânduri despre „Azi…

  1. Pfffffiu! Ce-mi văzură mie ochii aici??? Of, doamne, Nono…cum ai reușit tu după nici o zi – două, să-mi găsești capătul de ață de care să mă apuci și ai început a deșira din mine?

      • Mi-ești mare bucurie!! Cum să mă supăr? Eu?? Niciodată!

        Din contră…te-am lăsat și pe tine Nono, să completezi la mine pe blog, la „Despre” …că tare mult mi-a plăcut!!

Lasă un răspuns

