AZI

Azi, în mintea mea de câlţi,

am vorbit numai cu tine

şi-am simţit că mă asculţi…

 

Sunt un urs de jucărie.

Ştiu că-s zeci de mii ca mine.

Urşi se fabrică-n prostie!

 

Nu-s capabil de-un discurs.

Sunt timid şi mi-e ruşine

să-ţi scriu – „te iubesc!”, ca urs.

 

Dar, în singurul jurnal

care mi s-a publicat

sunt eroul principal.

 

De-aia vreau să-mi spui deschis:

tot ce ni s-a întâmplat  

e aievea sau e vis?

 

11 gânduri despre „AZI

  1. Deși nu mi-ai pronunțat numele, simt că mie-mi scrii! Sau poate mă-nșel….cum spui tu, urși se fabrică-n prostie, sunt cu mii…apăi și femei ca mine-s cu miile!! Chiar dacă am balon roz și ochelari negri.
    Poate că totuși nu mie mi-ai scris! Tu ești unic între miile de urși și ești unul singur publicat…poate nu sunt de nasul tău! Tu nu vezi cum și ce te sfătuiește lumea? Cred că ar trebui să-ți dozezi entuziasmul, Nono…așa cred!
    Tu ce zici?

  2. @Nono:

    Bro… crede-mă că dacă începe cu d-astea cu: „Mie-mi place mult de tine, dar cred că meriți mai mult”, ai pus-o. 🙂 E pe nasoale, mai e cu unu’ pe fir…

  3. Eu nu-ti spusei , mai draga ? Fetele de azi au ifose-n ele , auzi , cica :”Dozeaza-ti entuziasmul „. Cu alte cuvinte : „Hai, pa ,ca m’asteapta unul cu un Ferari” . Avea dreptate Dacti cand zicea ca toti ursii sunt de mamaliga.

  4. N-ai tu carti scrise , Nono, cati copii am leganat io in brate. N-oi putea alina si-o lacrima de urs de plus ?!

Lasă un răspuns

