Cronicar de film

– Vezi că deseară vin târziu. Mă duc la film.
– Ce film?
– Românesc: „Sunt o babă comunistă”.
– Şi nu pot să merg şi eu?
– Nu.
– De ce?
– Că mă fac de râs. Mă duc cu o prietenă. Aia o să creadă că-mi filează o lampă, când o să vadă că te scot din pungă, pe-ntuneric, şi te aşez pe spătar.
– A!…

Mi-am petrecut seara pe canapea, ascultând cum se înserează, cu televizorul închis. S-a înserat greu. Televizorul face înserările mai uşoare.
Când s-a întors Dacti, era, ca să zic aşa, noapte deplină.
O-ntreb:
– Cum a fost filmul?
Şi Dacti răspunde:
-Eh!…
Face duş, mănâncă brânză cu roşii, că e mai uşor de gătit, bea ceva dintr-o cană, fumeză, adoarme.
Adorm şi eu.

Sigur că o să mă-ntrebaţi: „Aşa, şi?”

Ideea e că, atunci când Dacti zice despre ceva „Eh!”, înseamnă că şi-a luat ţeapă şi nu vrea să recunoască.

17 gânduri despre „Cronicar de film

  1. Prietene, te întreb ceva, da’ rămâne între noi, nu vreau să ai necazuri.
    Dacti, atunci când ţi-a răspuns “Sunt o babă comunistă”, s-a referit la titlul filmului, sau… 🙂

    • Baghi , dupa o astfel de insinuare , nu cred ca mai ai scapare ! Nici in toate baltile deltei Ifimului nu te mai poti ascunde … si nici toate tancurile trofimovului nu te vor mai putea apara de furia lui „dacti” …
      Desi , de obicei , stie de gluma …

    • 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      Prietene drag, n-am vrut să comentez aspectul pe blog fiindcă-l citeşte. Da’ şi io m-am abţinut s-o întreb: babă, ca babă; da’ de ce comunistă? Pe urmă m-am gândit că o fi titlul filmului şi iar fac o gafă de-aia care se lasă cu măsuri draconice contra mea.

      • Adevărul este că şi noi suntem predispuşi la greşeli, deşi nu suntem oameni. 🙂

      • Ei susţin că mai ales noi! Cu cât ai mai multe picioare, cu atât eşti mai supus greşelii. 🙂

  2. Pingback: Nasterea nepoatei lui Basescu Traian, Sofia Raisa Ionescu – SRI evenimentul anului in Romania ??? | Hai ca se poate!

  3. Pingback: Daca locuitorii din Rosia Montana vor sa se scalde in cianura este doar problema lor dar ce au cu noi? | Hai ca se poate!

  4. Pingback: Daca locuitorii din Rosia Montana vor sa se scalde in cianura este doar problema lor dar ce au cu noi? | Hai ca se poate!

  5. Pingback: Cine ar trebui sa aiba prioritate la un transplant, un om tanar sau o persoana celebra trecuta de 70 de ani? | Hai ca se poate!

  6. Pingback: Nu pot sa inteleg deciziile conducerii PNL | Hai ca se poate!

  7. Pingback: Indiferent cum vor evolua lucrurile in Siria nu cred ca locul Romaniei trebuie sa fie in “prima linie” – Crin Antonescu: România va fi în prima linie în cazul unui război în Siria. | Hai ca se poate!

  8. Pingback: Nu insistati. Este ordin de sus. Partidul Conservator este pentru exploatarea resurselor de la Rosia Montana | Hai ca se poate!

  9. Pingback: Antena 3 este aici? Nu, Antena 3 nu mai este aici. | Hai ca se poate!

Lasă un comentariu