Cititorii întreabă, NONO răspunde

Domnule NEVE,

Am citit cu uimire mesajul dumneavoastră. Am citit şi linkul. Am fost eu implicat într-un scandal de plagiat?! Habar n-aveam!…  Înţeleg că există o pisică Olga, nemulţumită că eu am fost prieten cu pisicile Jeanette şi Amelié.

Invidia feminină, domnule! Indiferent cu câte pisici te-ai împrieteni într-o viaţă de urs, tot există una care zice că pe ea ai tratat-o cu indiferenţă.

Sau e vorba despre altceva şi eu n-am înţeles?!

4 gânduri despre „Cititorii întreabă, NONO răspunde

  1. Bejaliule,
    Asa este, n-ai inteles nimic.
    Daca n-ai fi greu de cap ai fi un prieten ideal. Acu’ pricep de ce dactilografa te arunca arunca uneori pe bancheta din spate sau in sacosa.
    Te ignora voit. Un motiv o fi ca esti credul, nu vreau sa te fac fraier.

    Asta e, prietenia cu pisicile e periculoasa. Ma-ntreb de unde stii si daca stii inseamna ca te-ai ars tinandu-le pe Jeanette si pe Amelie pe linga caltii tai.
    Nu m-am referit la gelozia Olgai. Asta cica ar fi matza de treaba. Te-ntreb insa, ai vazut vreodata baba frumoasa, copil cuminte si matza onesta?
    Nici eu dar acum, hai treaca de la mine cu Olga. Dau crezare celor de la editura, ei s-ar putea sa fie experti in matze. In alea din povesti pentru ca cele vii sunt precum iti zic io: periculoase;)
    Acu’ doua zile replicasem „badiguarzilor” latratori care au hamait aici sau la dacti pe blog, nu retin.
    Pe ei i-am invitat sa se scuze dar n-am sperante ca vor aparea.
    Mai ales zilele astea cand toata catelimea latra pe bloguri politice.

    De fapt , daca ma gandesc bine … n-am nimic impotriva matzelor.
    Pentru ca, deh, fara de ele nu putem trai, mai bejaliule, asta e adevarul.
    Toata viata cautam pericol si aventuri cu pisici iar cand dam de ele ne dam zmei, scriem versuri sau cantam manele:)
    Nici cu cainii n-am nimic de impartit. Javrele insa trebe hingherite, mai ales atunci cand ataca in haita:)

  2. Nono, prietene, să-mi mormăi dacă ai nevoie de o gheruţă în ajutor. Norocul lui Neveu este că are o faţă care îmi repugnă. Şi mai are un noroc. Că nu-i plac javrele. Da’, cui îi plac!:)

  3. Daca taci asa de lung inseamna ca dacti te-o fi pedepsit.
    Ce boroboata ai facut? Hai, zi-ne si noua, poate ca te-om scapa din manichiura ei daca-i soptim vreo vorba.
    Sau ai trimis-o „la mare” iar tu te prafuiesti in vreu raft, pe aleea SF-iurilor?
    Parca te vad incaruntit de colb:)))

Lasă un răspuns

