Margo

Margo e mama lui Dacti. Pentru apropiaţi. Pentru restul, e o babă de optzeci de ani care-i face lui Dacti revista presei la schimbul de tură, adică pe la prânz. Că tocmai intră Dacti de serviciu sau tocmai pleacă, nu contează. Margo sună pe fix (mobilul o intimidează, încă), face sumarul zilei: genunchii (dureroşi), capul (limpede, dacă nu zice la meteo că scade presiunea atmosferică), în rest e bine, ea, personal. Numai că  lumea scârţâie.

Ce scârţâia azi, la amiază? Scârţâia treaba cu câinii. Pe lângă porunca „Să nu ucizi!”, Margo a citit şi o nuvelă de Lino Aldani, în care câinii analizează la oameni aşa cum oamenii analizează la termenul de garanţie înscris pe pliculeţul de salam vidat.
Ea are vreo cinci prieteni maidanezi, care-şi fac veacul la gardul cimitirului şi se mai întreţine cu ei, fără să le ducă de mâncare, că nu de asta duc ei lipsă.

Şi azi Margo zice:
–  Trebuie să-i mângâi pe şest şi să mă uit în altă parte când stau de vorbă cu ei, că mi-e ruşine, să nu vină careva să mă admonesteze!

8 gânduri despre „Margo

  1. Simpatică Margo asta a voastră, despre care mormăi pe aici.
    Transmite-i sănătate din partea mea şi a lui Ifim.
    Prietene, poţi să-ţi dai seama în ce situaţie ne-au băgat bipezii?
    Aproape că mi-e milă de câini, care, fie vorba între noi, au fost şi mai sunt duşmanii noştri de moarte. 🙂
    De aceea, în loc să sar în două lăbuţe de fericire, sunt foarte, foarte trist.

    • M-am prins, Băghiuţ, prietene drag şi bun, că tătuţu Ifim mai încurcă semnăturile electronice. D-aia io, când vrea să zică Dacti ceva, zic lasă, că scriu io, tu numa’ zi. Şi scriu. Şi-ncep cu „Dacti zicea că” Până la urmă o să-mi comand o ştampilă cu vorbele astea, cum au doctorii…

  2. Pingback: NU proiectului Rosia Montana. In forma lui actuala proiectul Rosia Montana nu este de interes national, nu este in beneficiul economic al Romaniei. Tradarea de tara in aur se masoara. | Hai ca se poate!

  3. Pingback: Se incearca insistent discreditarea celor care se impotrivesc Proiectului Rosia Montana | Hai ca se poate!

  4. Pingback: Unde sunt digurile domnilor? Ca banii sunt in conturile dumneavoastra | Hai ca se poate!

  5. Ce se întâmplă pe aici, pe la tine, prietene?
    Eram curios să aflu ce ţi-a explicat ieri, domnul Vania, care este unchiul şi prietenul meu, pentru că este tatăl Nataşei, care este cea mai frumoasă pisică de pe globul ăsta pământesc şi aşa mai departe… Ce voiam să te întreb: unde sau cum găsesc/aflu ce ţi-a spus ieri domnul Vania? 🙂

Lasă un comentariu