Falsificatorule!

Stai, să te dau niţel în gât, Inventivule! Ai scos Ursa Mare din fotografia de mai jos şi ai lăsat numai Ursul Mic. Ai îndreptat un stâlp  sau un copac sau ce-o fi ăla… Ai tăiat maşinile din imagine şi ţi-ai scris cu spray-ul o dedicaţie. De unde ştia strămoş’tu cum o să te cheme?! Ă?… Aud?

                                                                                                                                                  Dactilografa

p.s.: Nu te strădui să găseşti o explicaţie, că nu găseşti! Dezbară-te de prostul obicei de-a răscoli prin pozele mele. Nu-ţi mai născoci rude de neam bun!… Şi, mai ales, nu cumva să te înscrii la doctorat; e sinucidere curată! Eu te iubesc aşa cum eşti.

Tot eu

11 gânduri despre „Falsificatorule!

  1. Să facem o scurtă recapitulare:
    Deci, ţi-ai făcut planuri de viitor! Felicitări!
    Sub acoperire şi mai apoi, sub descoperire, ţi-ai vizitat prietenii. Foarte bine!
    Ai fost în vizită la naşu, dar ai visat şi pe bancheta din spate. Aici, cred eu, a intervenit acel ceva, care ne transformă, de nici nu ne mai recunoaştem.
    Ai fost indiscret şi te-ai apucat să cauţi în vechiul album de poze al Dactilografei!
    Şi ţi-a trecut prin minte să falsifici documente de identitate. Unde vrei să ajungi?
    Dacă află Ursa Mare şi Ursul mic, strămoşii tăi, nici Fram, ursul polar nu te scapă de… Dactilografă!:)

    • Baghi, am senzaţia că ai rezumat foarte corect situaţia mea. Mă potolesc, promit! Încă am nevoie de Dactilografă!
      Auzi? Mi-a zis ea undeva că mă iubeşte sau aşa mi s-a năzărit?

      • Of! Înseamnă că e grav, Baghi! Fiindcă şi eu simt că, încet-încet, Dactilografa nu-mi e chiar indiferentă.

  2. Pingback: Vasea « Ioan Usca

  3. Uh, batu-te-ar norocu’ sa te bata, bejaliule!
    Da, este foarte grav ce ti se intampla pentru ca in general, cand sunt prinsi in fapt sau atunci cand isi recunosc idila cu dactilografa proprie, directorasii isi pierd slujbele, bai, amaratule!
    Mai degraba te incurcai cu-o scriitoare sau cu vreo farmacista; acum nu erai pe ajutor de somaj si pe bancheta din spate.

  4. Pingback: Nono « Caius

  5. Bejaliule, m-am tot gandit la idila ta.
    Bai, io zic sa nu te lasi dus cu presu.
    Nici cu sacosa.
    Dactilogarfele astea nu stiu sa scrie decat dupa dictare; ceea ce a afisat mai sus e probabil exact ce ai murmurat tu prin somn iar profesionista din ea a dat pe fata gandurile tale.
    Ce-i mai rau e ca si le atribuie; xce tupeu;)

    Ce mai tura-vura, sa nu te-ncrezi in dactilografe.
    Reorienteaza-te.
    Cred ca scriitoarele adevarata sau farmacistele nu se iau dupa dictari.
    Voila de vezi; dactilografele iti afiseaza gandurile pe unde nici nu visezi.

  6. Bejaliule,
    Te rog, fa-mi o favoare, da-i dactilografei acest link:

    http://www.allcafe.ro/2012/07/concluzii-controversa-nono-urechile-pisicii-olga/#comment-2224

    Daca poti trimite-l si zmeilor care o besteleau acu vreo doua luni cum ca s-ar fi luat dupa mieunatul unei matze zisa Olga, una dusmanoasa
    Spune-le sa revina aici cu scuzele de rigoare.Daca refuza, te rog sa adaugi urmatoarele:

    Ca, fara rezerve, Neveu ii baga in pizdele mamelor lor de pupincuristi si pupincuriste!

Lasă un comentariu