Îngerul Nostru

Îngerul NostruIar am desenat ce-am văzut într-un vis recent. Dacti zice că m-am froidit la cap de tot.

5 gânduri despre „Îngerul Nostru

  1. Tot eu iti fac safteaua la threadu asta colorat ca mi-e drag de tine. Destul ca sa vad ce-ti mai debiteza tartacuta incalcita.
    Si ca sa fac sa ti se urce nervisorii la cap.
    Daca nu-ti place de ce si cum zic, da cu apa si cu sapun.
    Sau cu guma.

    Stii de unde-i vedenia cu borcanele si cu copaci rahitici?
    De la pravalia in care te-a spanzurat dacti.
    Cu ochii beliti catre ingerasul pe care ea-l vrea sa fie pazitor.
    De ce? Nu stiu.
    Nu-i urata imaginea…E ca pentru copii debili sau bolnavi de scarlatina.
    Putin cam stangace ca erai ocupat sa te tii de crenguta. Cu dreapta; asa-i?

    Hai, zi-ne despre cosmaruri ca nu se poate sa n-ai.

    • N-am niciodată coşmaruri. Visele mele sunt frumoase şi colorate.
      Dacti nu l-a văzut niciodată pe Îngerul Nostru. Era îngerul Astei.
      Dacti e comodă, nu împodobeşte brad, fiindcă ar trebui să-l despodobească la final. Dacti se mulţumeşte cu o coroniţă.
      Anul trecut a avut o coroniţă mare, grăsuţă, cam cât un colac de salvare. Am crezut c-o să pună globuri şi funde roşii, poate chiar un fir de beteală.
      A lăsat-o aşa. Goală.
      A zis: „Care e articolul unu din Constituţia Crăciunului? Să miroasă a brad în casă. Miroase!”
      Dacti crede că cel mai fericit Crăciun e ăla care pare o zi obişnuită. De îndată ce mă dumiresc ce înseamnă asta, explic. Dacă mă lasă la calculator.

  2. Hm, esti imprevizibil, cretule.
    Am vrut sa ma cert cu tine da’ tu te pui de-a curmezisu’.
    Adica nu vrei.
    Nu-i corect!
    De ce calci drepturile si dorintele mele cu labutele-ti reci?

      • Cretule, uite ca taman aici unde le dai pe mine, tu ai zbarcit-o.
        Cu brio.
        Sau ai degradat-o.
        Pen’ca sufletu meu are mai multe grade decat are camera ta.
        Daca le adaug p’alea de la black label si p’alea de la damigeana, te las cu labutele reci pan-la primavara.

Lasă un răspuns

