1 Decembrie

Untitled

Azi de dimineaţă, dis, am vrut să particip şi eu cu un steguleţ la ziua noastră, a urşilor români. Am răsturnat borcanul cu creioane colorate şi m-am pus pe desenat. Isprăvisem 67% din lucrare, când am constatat că cel roşu are vârful rupt.
– De unde iau şi eu puţin roşu? am întrebat-o pe Dacti, care încă dormea.
-De la mine din gât, mi-a mormăit ea, şi s-a întors pe partea ailaltă, tuşind înspăimântător.
Ştiu că, atunci când e bolnavă, e ciufută şi necooperantă. Am lăsat-o în pace şi m-am descurcat singur, cu fardul de obraz. Acum îmi pare rău că n-am lucrat cu cutia de farduri de la început.

9 gânduri despre „1 Decembrie

  1. Aoleu, pai, de ce nu zici asa, bai, Cretule?
    Ce-a patit Dacti?
    De unde pana unde-i rosu ala la gatul ei?
    Sper ca nu sange e doar „rosu-n gata” precum se coloraza cei ce ies in sezonu’ rece sa-si suga marhorca pe bancutele de langa usa pravaliei; vai de capu’ lor! Pardon, de gatu’ lor.
    Sa-i spui sa se faca bine si sa se lase….
    A, nu. Nu-i zice nimica pentru ca e tare-ncapatanata si-o sa se supere si mai rau pe mine.
    Ai grija de ea, asa cum stii tu.

  2. Nu e frumos să mormăi la toată lumea ceea ce fac bipezii tăi cei mai dragi, chiar şi atunci când ţi se termină culorile, înaintea ultimei capodopere, isprăvi, aş miorlăi eu.

    • Doamnă, ştiţi reclama aia la pateu – treisurori? Nu trebuia să se ofilească ceneaul că se leagă de simboluri naţionale? Eu, că pun un pic de roz de obraz, sănătate din cutie, nu pot fi chiar aşa de vinovat!
      p.s.: nu s-a tocit! Era rupt de-a binelea!

  3. Cretule,
    Care-i treaba cu Dacti?
    E inca bolnava? Ce fel de boala (boli) o pasc de i s-a urat de lumea virtuala?
    Vad ca pe tine te ajuta, pe noi ne neglijeaza … selectiv; de unde ni se trage?
    Pana si tu care erai deschis cu noi si, pe deasupra, entuziasmat de toate cele ai inceput sa umbli cu ocaua mica si sa nu ne mai vorbesti clar, ce Dumnezeu ai?
    Mie unu-mi plac lucrurile zise pe fata. si ei ii placeau la fel, hai sa punem cartile pe masa, nepoate!
    Aici, pe sticla asta daca mai ai sange-n tine.

  4. M-ai omorat cu raspunsurile astea.
    Astea mute.
    Dacti se vede ca ti-a pus leucoplast la bo.
    Si la labe.

    Sper sa ai Sarbatori fericite.
    Adica, iti doresc sa ai.
    In sertar.

Lasă un răspuns

