S.O.S.

Nu mă uita!

4 gânduri despre „S.O.S.

  1. Sa nu uit,
    Spunei lu dacti la multi pentru maine si deseneaza-i floricele din partea ta si-a mea.
    Tu tre’ sa stii ce fel de floricele ii plac. Fie si de porumb daca vrea sa steie la film;)
    Poate uiti ce te-am rugat ca te fac de trei parale; nu te spala toata Dambovita, cretule!!!

  2. Bai, Nonolica, spune drept, nu-i asa ca te-a dat Dacti cu capu de parchet pentru c-ai avut curaju’ sa deschizi botu?
    Ti-a zdruncinat caltisorii?
    LOL!!!
    Scuza-ma ca ma lalaiesc de necazu tau ca de fapt…
    Nu e de bine, baiatule… Io cred ca trebuie sa cauti alt stapan.
    Mai degraba te iei de hoinarit cu mustaciosu ala lucios de-si zice Baghi. El cred ca are suflet ca de al; lu’ Dacti m-am lamurit…
    Decat sa lancezesti la ea pe sofa mai bine te afli intr-un container de gunoi, cu motanii de pripas…

    Sa stii ca te io sterg de pe lista de favoriti ca m-am saturat sa te tot caut si sa nu dau de tine.
    Asa ca, adio, amice!
    De data asta ma tin de cuvant.
    Asta ti-ai dorit, asta ai obtinut. Misto strategie:)))

    Ramai cu Domnul!

Lasă un răspuns

