Ăsta e, Theo!… :)

Ben AffleckCică o poză face cât o mie de cuvinte. Sper să fie lămuritoare pentru Theo şi pentru domnu’ Rădescu.
Mie, personal, nu-mi place de el. Că are tricoul cam murdar şi cam vechi şi parcă nici părul nu-i stă ca lumea! Am şi-ntrebat-o aseară pe Dacti:
– Auzi? Ăsta nu e ăla care a jefuit un cazinou?
– Ba da, zice Dacti, da’ nu era decât un amărât de cazinou de doi bani.
– Cum, amărât? Păi nu era la Las Vegas?
– Hai, că eşti varză! Ăla era cu Clooney şi cu Brad Pitt.
– A-ha! zic şi mă trântesc lângă ea, pe un colţ de pernă, să văd eu, cu ochii mei, ce mârşăvii mai pune omu’ la cale.
Filmul a fost o mare ţeapă. Dacti a adormit cu mult înainte de-a opri ăsta un tren cu o agrafă de birou, deşi era complet buimac şi nu-şi amintea mai nimic despre el  şi nici măcar nu era destul de periculos.  Ei îi plac numai golani d-ăştia certaţi cu legea, după care aleargă poliţia cu limba scoasă să-i prindă, dar nu reuşeşte, aşa că  o ţin tot într-o spargere şi-o crimă, film după film.

2 gânduri despre „Ăsta e, Theo!… :)

  1. Hai ca si io eram berbant brava laa nii lu asta. N-am jag pe tricau dar nu era o problema daca era nevoie sa placa vreuneia;)
    I zi-mi, niste gacici fatoase n-ai de pus pe site?

Lasă un răspuns

