Ne-am făcut tema. Caz rezolvat!

scrisoare catre Phil Marlowe

5 gânduri despre „Ne-am făcut tema. Caz rezolvat!

  1. Pingback: Luiza Daneliuc » Blog Archive Highlights of the week

  2. Caz rezolvat în stil „N&B”! 🙂
    Bineînţeles, eram convins că Andreea Marin e complicea, dânsa fiind, ca să mă exprim pe înţelesul tuturor, cea mai mare şi aproape unica complice a surprizelor televizate, dar nu am vrut să dau nume şi nici să intru în gura jurnaliştilor, dar mai ales, în gura ei.
    Băi, Băghiuţ, mi-ar fi spus dânsa, tu te compari cu mine, bre? Eu care am urcat cel mai mare şi înalt vârf al continentului negru în picioruşele goale (aceasta fiind singura noastră legătură 🙂 ), în plină iarnă, sau vară, nu mai ţin bine minte, iar tu, nu ai fost în stare să urci nici măcar pe culmea Pricopanului, vârful vostru dobrogean tocit! 🙂

  3. Pingback: Luiza Daneliuc » - Highlights of the week

Lasă un răspuns

