Caleaşcă

Mă gândeam că, după ce-mi spală Dacti fularul, s-o rog să-mi închirieze o caleaşcă. Ceva modest, cu numai doi cai putere. Pentru plimbarea mea cu prea-frumoasa Andreotti.
Pentru seara când ne-om întâlni, căci va veni şi seara-aceea…

14 gânduri despre „Caleaşcă

  1. Nono drag! O să vină seara aceea, cât de curând…cu sau fără caleașcă, cu sau fără cai, cu sau fără fular, cu sau fără Dacti…

    Și nu spun așa…de „ochii” dlui. Radescu sau Rădescu – îmi pare bine de cunoștiță, domnule!
    Nu aveți de ce să vă temeți….zic și eu, deși grija dvs. este înduioșătoare!

    • Frumoasa domnisoara (doamna?), imi cer scuze daca interventiile mele v-au parut tendentioase sau rau intentionate. N-au fost. Dar, stiti cum e: dragoste cu nabadai … un suflet ursulesc, prea putin pregatit pentru niste suisuri si, mai ales, coborisuri, sint lucruri care, amestecate intr-o caciula (ar fi trebuit sa spun shaker?), pot genera un cocktail de-a dreptul … Molotov.
      In speranta ca nu ati luat afirmatiile mele ca pe un atac personal, va rog sa priviti asigurarea celor mai favorabile prezumptii in ceea ce va priveste.
      P.S. Rădescu ma numesc, atit ca nu port, de obicei, caciulita!

      • Nici vorbă, dle. Rădescu! Intervențiile dvs. nu mi s-au părut tendențioase, ci dimpotrivă…foarte frumoase și chiar „părintești” dacă pot spune asta.

        Mă bucur tare mult că Nono are în dvs. un prieten bun, de nădejde! Și pentru că sunteți prietenul lui Nono, înseamnă că sunteți și prietenul meu! Da? 😉

  2. Repet şi aici că mă enervează faptul că, de câte ori vreau să comentez, mă chinui, sunt trimis la reclame, trebuie să dau cu copy-paste şi aşa mai departe, abia din a patra sau a cincea încercare, reuşesc să miorlăi, adică să comentez. Anul trecut parcă, eram detectivi, ceva gen Marlowe sau Poiroit (săracu’, fiind şi bondoc!)
    Fii atent aici tu, la Baghi, cine crezi că o să-ţi scoată guma de mestecat încurcată şi uitată prin blană?! 🙂

  3. Radescule , te cam bagi peste Nono al nostru. Si avertismentul cu caciulita mi se pare de-a dreptul indecent. Vezi ca eu tiu la ursu’ asta ca la copilul meu.

  4. Las’ ca stim noi cum e cu nashul si cu p…finei. Sunt cu ochii pe tine ca pe butelie. Ii faci avansuri gagicii cu baloane, ti-ai dat foc la valiza.

Lasă un comentariu